Kompleksowa obsługa informatyczna
Obsługa informatyczna - dla kogo?
Obsługa informatyczna nazywana również outsourcingiem to pakiet usług związanych z bieżącym utrzymanie systemów informatycznych Klienta. Partnerzy wybierający ten rodzaj współpracy swoją decyzję podejmują głównie ze względów oszczędnościowych - pozwalają ograniczyć wydatki związane z utrzymaniem własnych działów IT. Drugim częstym powodem korzystania z usług wyspecjalizowanej firmy zewnętrznej są trudność ze znalezieniem odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, a także brak znajomości rynku nowoczesnych technologii. Często też z usług dodatkowej obsługi informatycznej korzystają firmy, które potrzebują jedynie wsparcia przy realizacji konkretnego zadania - jedynie na czas jego trwania.
Jeśli więc szukasz oszczędności, masz problem ze znalezieniem wykwalifikowanego i doświadczonego personelu IT, potrzebujesz dodatkowego wsparcia - outsourcing IT jest dla Ciebie.
Na codzień obsługujemy firmy z okolic Dzierżoniowa, Bielawy, Wałbrzycha i Świdnicy. Jednak dzięki usługom zdalnego serwisu wspieramy również oddziały naszych Partnerów rozsiane na terenie całego kraju. Realizujemy również projekty Klientów poza granicami Polski - głównie w Niemczech i Czechach.
Zakres obsługi informatycznej
Zakres naszych zadań w ramach obsługi informatycznej firmy Kontrahenta to nie tylko bieżąca obsługa sprzętu i oprogramowania. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że stawiane przed nami zadania mogą znacznie się różnić w zależności od potrzeb i profilu działalności Partnera. W pierwszej kolejności zawsze staramy się ocenić stan i możliwości infrastruktury IT Klienta, sprecyzować jego potrzeby, a następnie uzgodnić i szczegółowo zaplanować zakres wszystkich naszych obowiązków. Jednak pomimo zróżnicowanych zadań stawianych przed nami do typowych obowiązków zaliczamy:
- bieżącą konserwację i naprawy sprzętu komputerowego;
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem;
- kompleksową ewidencję sprzętu IT;
- zarządzanie licencjami na oprogramowanie;
- regularne wykonywanie kopii zapasowej istotnych danych;
- serwis komputerów stacjonarnych, laptopów i pozostałego sprzętu IT (drukarki, routery itp.);
- serwis zdalny, pomoc telefoniczną lub, jeśli to tylko możliwe, serwis w siedzibie Klienta;
- przygotowanie sprzętu zastępczego, który w razie awarii niezwłocznie zastąpi niesprawne urządzenie;
- doradztwo w zakresie modyfikacji, rozbudowy posiadanej infrastruktury IT;
- inne, indywidualne ustalane czynności, mogące usprawnić Twoja codzienną pracę;
Doradztwo i nadzór nad projektami informatycznymi
W ramach rozszerzonej współpracy naszym Partnerom oferujemy również usługi związane z konsultingiem informatycznym oraz nadzór nad projektami IT.
Usługi doradcze mają na celu wyeliminowanie niepotrzebnych inwestycji oraz taki dobór sprzetu i oprogramowania, który zapewni wysoką produktywność, zminimalizuje ilość awarii oraz zabezpieczy istotne dane przed utratą lub kradzieżą.
Usługi nadzoru nad projektami informatycznymi kierujemy z kolei do Klientów, którzy ze względu na niewystarczające doświadczenie w zakresie nowoczesnych technologii wolą zlecić doświadczonym specjalistom opiekę nad nowym, istotnym dla funkcjonowania firmy, przedsięwzięciem informatycznym.